dimarts, 15 de maig del 2012

"¡Más madera!"

Sincerament, em pensava que amb "Bleach" ja ho havia vist tot. Però res de res. El nombre de personatges, crits, monstres, "frikis", que apareixen a One Piece ho supera tot. Avui he fet el repartiment de 5  episodis que doblarem la setmana que ve. Contant també els personatges secundaris (soldats, dimonis... etc) em surten una mitjana de més de 40 personatges per cada episodi de 20 minuts. Fer el repartiment, sense que se'n surti del pressupost, és tota una proesa.
Avui també m'he assabentat que l'actor japonès que dobla en Zoro també dobla en Saldeath. En català no passarà això, en Saldeath el dobla... No ho he dit, oi? És veritat. "Top Secret".
Per cert, alguns no aneu gaire desencaminats amb la travessa de personatges-veus. També és cert que d'altres res de res. Sembla que alguns personatges, com en Jimbe, pren força un nom. Estic content de saber que no m'he equivocat. :)

12 comentaris:

  1. jaja doncs no vulguis saber el que ve despres d'Impel Down. XDD

    De fet One Piece supera tots els records.
    Així doncs només em queda el dubte de si en Santi Lorenz farà de Magellan i la marta Ullod que en un principi em va quadrar molt amb la Boa tot i que també podria ser la Sadi. Suposu que serà més o menys així.

    ResponElimina
  2. Cert, en Kazuya Nakai fa cinc personatges diferents a One Piece... i n'hi ha un d'ells que és tota una sorpresa xD... molt divertit.

    Quan estan a Marineford, és una passada la de persones que circulen per allà! No sé d'on treuen tants actors de doblatge perquè, habitualment, mai n'hi ha dos d'iguals xD

    El cas és que ja queda menys per a sentir-vos a tots >w<!!

    ResponElimina
  3. També es poden repetir alguns barrets de palla no? al Japó no tenen cap problema en posar la mateixa veu que en Franky a en Mr.2 i a en Jango i els queda bé, ho dic perque en Laffite tenia la veu d'en Brook i suposo que la canviareu pero aixo no fa falta.
    Per cert, si us plau, volem veure a en Josep Maria Mas quan feu el doblatge del 454!! XD quines ganes que tinc de sentir a en Sanji tan femení XD

    ResponElimina
    Respostes
    1. De fet a en Jango i a en Franky els dobla també el mateix actor en català, l'Antoni Forteza.

      Elimina
    2. Ja per això ho dic, l'ultim cop que va apareixer en Jango li van canviar la veu per que ja sortia en Franky pero crec que es un error, es preferible que dos personatges tinguin la mateixa veu i que no li canviin la veu

      Elimina
    3. No se perque haurien de canviar la veu de Jango perque també faci la d'en Franky. Jo recordo al Jaume Mallofre interpretant en Zeff peu rojos al principi del capitol i al cap de 20 segons sortia interpretant en Barbanegre.

      Elimina
    4. Si pero aixo es per que son personatges secundaris, durant Enies Lobby en els capitols que van saltar a la cascada i recordaven els seus pasats i com es van unir a la tripulació i ja coneixiem a en Franky, quan va sortir en Jango li van canviar la veu, per això crec que en Lafitte que l'ultim cop tenia la veu d'en Brook ara tindrà un altre veu. Que no es que em preocupi XD només dic que si es te que repetir una veu no pasa res i mes per a personatges que ja tenen una veu.

      Elimina
  4. One Piece i bola de drac per mi les millors.

    ResponElimina
  5. Dioss quina impaciencia, els vull veure JA!!!

    ResponElimina
  6. una pregunta, en marc és el doblador de´n doko de libra de Saint Seiya el cuadre perdut (The lost canvas per si no sabeu qual dic)?? es que la seua veu se n'assembla molt, i m'ho preguntava.
    per cert, dobles molt bé.

    ResponElimina
  7. No sé si la veu que li posareu algun dia a en Barbablanca serà la mateixa de l'episodi que hi ha després de Ennies Lobby, a la trobada que té amb en Shanks. Si és així he de dir que m'encanta.
    Aquest to rugós del Satanàs de bola de drac és únic XD

    ResponElimina
  8. Novetats, necesito novetats si us plau T.T

    ResponElimina