dissabte, 24 de novembre del 2012

Comentaris de la Sèrie de la teva vida

Com ja sabeu el llibre es pot adquirir per Amazon i tothom que ho desitji el pot tenir signat, només cal que en el moment de la comanda a Amazon premeu l'opció "contactar amb el venedor". El llibre us arrivaria signat personalment pels dos. Per altra banda, estem molt contents dels comentaris que ens van deixant en el portal de l'Amazon!

Link Comentaris dels lectors


Pròximament començarem a citar les ciutats o poblacions que visitarem, a partir de Desembre començarem a fer el "tour"! :-)


4 comentaris:

  1. Jo intento no llegir-lo massa de pressa, així em dura més. Ja casi vaig per la meitat! :)

    ResponElimina
  2. Jo igual... També per la meitat més o menys (capítol 10). Disfrutant al màxim cada pàgina. A veure si em dona temps a rellegir-me'l abans de quens tornem a veure ;)

    ResponElimina
  3. Hola Marc y Joan! Ayer terminé el libro y me encantó, me he reído a carcajadas, se me ha puesto los pelos de gallina y he ocultado alguna lágrima en el bus por vergüenza. Muchísimas gracias por este homenaje a mi infancia.

    ResponElimina
  4. Però com es demana de contactar amb el vendedor? Primer es fa tota la compra i quan ja s'ha fet s'ha de prémer a algun link? O és abans de fer tota la comanda?

    Moltes gràcies.

    ResponElimina