diumenge, 17 de gener del 2016

I SI AQUEST ANY TOQUÉS DOBLAR ONE PIECE?

Acabo d'entrar al meu blog i m'he adonat de què hi ha un anunci per a jugar a  través de l'ordinador a One Piece. La imatge d'en Ruffy (Luffy) a la meva pantalla m'ha fet pensar que potser aquest any tenim sort i doblem nous episodis de One Piece. Si hi pensem una mica, la distància entre una temporada de doblatge sempre ha sigut més o menys d'un any-dos anys. Per tant, aquest any tocaria doblar nous episodis.
Com sé que pels fans de One Piece s'espera amb expectació el dia de l'anunci, no tingueu dubte que en el moment que sàpiga alguna cosa vosaltres sereu els primers en saber-ho.
De moment no hi ha res de res, ni rumors. Però no perdem l'esperança. Algun dia tornarem a viure aventures en català a la Grand Line!

32 comentaris:

  1. SÍ SIUSPLAU T'ESTIMARÉ PER SEMPRE.

    ResponElimina
  2. Ja ho he dit en varies ocasions, em moro per veure més One Piece!!! :DDD

    Però aixó sí, si tenen què fer una gran pausa millor que sigui ara, a la vertadera meitat de la serie.
    Preferiria bastant més que l'afortunat sigués Bleach però no em puc queixar si ni tan sols hi ha afortunat D':

    Per cert, felicitats pel doblatge de Bola de Drac Z Kai, totes les veus noves i velles m'encanten :D

    ResponElimina
  3. Doncs jo penso que pels de TV3, el cupo d'anime per aquest any queda cobert per Bola de Drac... Tant de bo m'equivoqui i puguem tenir més episodis d'OP, o de Bleach, de Detectiu Conan, Shin Chan... Si fos per a l'abril, que era quan s'emetien els nous episodis d'anime des de fa 3 anys, es començava a doblar al gener com a molt tard, així que com a mínim oblidem-nos-en com a mínim per a aquelles dates...

    ResponElimina
  4. Tan de bo doblesin mes One Piece portu esperant anys la continuació de aquet doblatje maravellos. Tinc una pregunta, en el cas de nous capitols de One piece les veus serien totes les mateixes?

    ResponElimina
  5. N'estic segur, el doblatje continuarà aquest any, cumplint així amb els dos anys de salt temporal per l'entrenament dels Barrets de Palla a la vida real!

    ResponElimina
  6. Bona tarda Marc,
    Em dic Jordi. Et vaig escriure un missatge al facebook demanante si em podies ajudar a fer una sorpresa pel meu germa que ha tingut un fill despres d-un any una mica dur per ell i la seva parella.
    T-agrairia que em responguessis. Per si no ho has rebut, el meu mail es jordisanmont@hotmail.com per si et vols posar en contacte amb mi.
    Moltes gracies per endavant.
    Salut,
    Jordi

    ResponElimina
  7. Estaria bé anar recuperant les sèries d'anime que s'han anat perdent després de la desaparició del 3XL... les sèries que emeten ara no tenen ni punt de comparació amb el que nosaltres veiem de petits amb en Conan, Yu Yu Hakusho, One Piece, Bleach,...
    Com a mínim intenteu doblar One Piece per favor!🙏

    ResponElimina
  8. He vist el títol i quasi em dona un atac. Si, siusplau!! Volem tornar a solcar el vent amb els Barret de Palla :D

    ResponElimina
  9. ai!!! Ja m'estic imaginant la versió catalana del nou món!! El retrobament arriba a aigües catalanes!!! :')

    ResponElimina
  10. quines ganes! siusplau aquest any siii siusplauuuuuuuu!!!!

    ResponElimina
  11. Genial !!! Aprofito per donar-te les gracies per posar una dedicatoria al poster de one piece al carles i a tu al salo del manga, jo no vaig poder venir pero el cap de setmana passat uns amics me'l varen entregar i em va fer molta il.lusio.
    Teniu pensat doblar alguna de les pel.licules de Op per casualitat

    ResponElimina
  12. Estem tots els fans impacients, a mi tambe casi em dona un infart pensant que ja hi haurien nous capitols per l'estiu... i si fessim un crowdfunding per continuar el doblatge ? :P

    ResponElimina
  13. yo nomes m'agradaria demanar que els dobladors no canviin! a per la saga dels tritons en catala,

    ResponElimina
  14. Volem mes One Piece aquest any!! Alguns com jo i el meu germà vam decidir no veure la serie en japones i esperar-nos a a versió en català. Ja portem dos anys d'entrenament!!! TOMA MI DINERO! TOMA MI DINERO!

    ResponElimina
  15. Moltíssimes felicitats i mil milions de gràcies per tot el que has fet i faràs respecte els doblatges de la gran majoria d'animes en català, t'estimem molt Marc, de debò!! <3

    Aprofito per preguntar-te si em podries dir com es diu la cantant del segon ending de One Piece? crec que és la mateixa cantant al 1r, 2n i 3r endings però no n'estic segur, i voldria saber qui és!! :)

    Jo també espero amb ànsies noves noticies! creuem tots els dits tot desitjant tornar a sentir les fabuloses veus dels nostres amics els barret de palla!!! ;D

    ResponElimina
  16. Buenas noches,deseo que este año sea doblaje one piece, soy castellano parlante pero series manga como ahora one piece dobladores en catalan no hay quien os gane,sobre todo por la realizacion,el esfuerzo que haceis para hacernos sentir ese doblaje. Oajala llegue one piece,por otra parte no he tenido fuerzas y acabe viendolo en japo y subt castellano,nada que ver..estoy deseando escuchar vuestras voces y esa fuerza que llega al corazon de sus personajes.

    Gracias por vuestro trabajo

    ResponElimina
  17. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  18. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  19. Avui, despres de no se quant temps mirant One Piece en Japones, he tornat a mirar episodis en catala... Que bons que son... I quines ganes de que hi hagi més capitols en Catala. A veure si els podem veure aviat

    ResponElimina
  20. Si, Sis plau jo estic impacient per veure els episodis del nou món en Catala :(

    ResponElimina
  21. Si hi ha alguna novetat, per petita que sigui, digueu-la. Tinc moltes ganes de veure les aventures del nou món en català! Si us plau, no deixeu de grabar els openings, és increíble poder escoltar-los en la nostra llengua. Un salut i molts ànims, tots esperem amb ànsia el retorn de One Piece en català!
    PD: Marc, admiro massa el teu treball...Zoro, Goku, Hanamichi...increible.

    ResponElimina
  22. Hola! si al final dobleu One Piece un altre cop, els nous openings també els doblarieu?

    ResponElimina
  23. Seria fantàstic poder retomar la serie on es va deixar de doblar, m'encantaría que tornaren a doblar-la i una opinió personal respecte a les series actuals, One Piece mostra el sentit de l'amistat i les actuals, porqueries, (perdó per la expresió) no els vec que ensenyen quasi ningun valor...

    ResponElimina
  24. No tot ha de ser Bola de Drac o One piece, suposo, no?

    Aquest estiu s'estrenen nous episodis de Shin-chan i no s'ha fet ressó en aquest blog... Ho acabo d'esbrinar veient la programació d'estiu!

    ResponElimina
  25. I si ens agrupem tots els fans de one piece i fem un crowfunding (o com es digui) i ajudem a sufragar les despeses ocasionades pel doblatge? Jo estaria encantat de desenvolupar l'idea, només necessito suports i més informació sobre el cost que es pugui derivar!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dubto que TV3 ho permeti, a més a més està el cost de la llicència i sense això no hi ha ha doblatge possible i barat no serà, tenint en compte la repercussió que tindríem seria un fracàs des de el començament.
      Salut.

      Elimina
    2. Doncs quina llàstima, sort que somiar és de franc!

      Elimina
  26. Perfiii! Porto anys esperant aquest moment! Moltíssimes gràcies de debó! Onepiece no és res sense el doblatge en català. Les vostres veus són la meva infància!
    Vull sentir les vostres veus a El Nou Món!

    ResponElimina
  27. Perfiii! Porto anys esperant aquest moment! Moltíssimes gràcies de debó! Onepiece no és res sense el doblatge en català. Les vostres veus són la meva infància!
    Vull sentir les vostres veus a El Nou Món!

    ResponElimina
  28. Se sap algu si es doblara ONE PIECE en catala al 2017? i si s'emetran nous episodis en catala al 2017?
    Qui ho sàpiga que em respongui si us plau.
    Gràcies

    ResponElimina